středa 1. května 2013

Cesta na Nový Zéland

A je to tady… pojedu na Zéland! J
Tenhle rozhodnutí jsem učinila někdy v únoru tohoto roku a v březnu ho přivedla k dokonalosti podáním žádosti o WORKING HOLIDAY VISA. A jak jsem k tomu všemu vůbec došla?

Každej z nás byl někdy nespokojenej se svým životem a zatoužil po nějaké změně… Stejně tomu bylo i u mě. A když už to trvalo víc jak rok, rozhodla jsem se přestat o tom jen přemýšlet a konat!
Školu jsem úspěšně dostudovala, roky mi plynou, neovládám žádnou jinou řeč než češtinu a zahrabala jsem se v zapadlým kanclu v malý firmě, za minimální mzdu, bez možnosti postupu… Takže? Byl definitivně nejvyšší čas něco s tim udělat… přesněji řečeno - vyrazit někam do světa! Žít chvíli někde jinde, naučit se jazyk a uspokojit mou touhu po cestování… :)
Můj bývalý šéf vždycky s oblibou říkal: pokud se vám něco nelíbí, dalších 10 lidí venku čeká na vaše místo… OK, mě se to fakt nelíbilo a tak jsem v práci oznámila svůj odchod a tím odstartovala jedno velký dobrodružství… ;)

V březnu mi schválili víza, v dubnu jsem koupila letenky a na začátku května… ODLET!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat